آیا هر درمان های جایگزین از پیوند کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر درمان های جایگزین از پیوند کلیه وجود دارد

آیا درمان های جایگزین از پیوند کلیه وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه است، عملیات موفقیت آمیز بیمار به زندگی عادی کمک خواهد کرد اما در واقع نه همه بیمار مناسب برای این عمل هستند. علاوه بر این، کلیه جدید همچنین دارای خطر بزرگ را به می رود دوباره شکست. بنابراین سال پس از سال مردم به دنبال برخی از درمان های جدید را جایگزین پیوند کلیه.
آیا درمان های جایگزین از پیوند کلیه وجود دارد؟
در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه تنها دو راه برای درمان نارسایی کلیه هستند. اما تا به امروز، به منظور کنترل نارسایی کلیه و تسکین درد ناشی از این بیماری، کارشناسان صرف سالها تلاش برای پیدا کردن بعضی درمان های جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی، و در نهایت، بالا هفت TCM درمان را به واقعیت می آید، با کمک از کسانی که درمان بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه دریافت کنید.
بالا هفت TCM درمان ما در بالا به آن اشاره هات فشرده سازی درمانی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان، تنقیه درمانی ذکر شده است. هر یک از این هفت درمان دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی، بنابراین در طول درمان پزشکان درمان های مختلف برای بیماران ترتیب بر اساس شرایط خود را دارند. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه و حتی شما علائم مشابه با دیگر افراد کردم همچنین شما می توانید بازی های مختلف درمان، فقط برای اثر بهتر درمانی.
اگر شما علاقه مند در آن داروهای چینی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: